Kas ir Valsts kultūrkapitāla fonds?
Valsts kultūrkapitāla fonds rūpējas par Latvijas kultūru.
Tas piešķir finansējumu radošiem cilvēkiem un organizācijām, lai taptu jauni kultūras projekti.
Fonda darbību nodrošina administrācija.
Fonda darbu pārvalda padome, kurā darbojas dažādu kultūras jomu pārstāvji. Padome lemj, kā sadalīt finansējumu.
Valsts kultūrkapitāla fonda darbības jomas:
- Literatūra
- Vizuālā māksla
- Mūzika
- Skatuves māksla
- Filmu māksla
- Dizains un arhitektūra
- Tradicionālā kultūra
- Kultūras mantojums
- Starpdisciplināri projekti
Kur atrodas Valsts kultūrkapitāla fonds?
Fonda adrese ir: K.Valdemāra iela 20 (1. stāvs), Rīga, LV-1010
Kā var sazināties ar Valsts kultūrkapitāla fondu?
- Tālrunis: +371 26585074
- E-pasts: kkf@kkf.lv